Ugrás a fő tartalomra

Indulás

Sziasztok!
Ötletem sincs hogy kell megírni egy bemutatást úgyhogy csak leírom mit tervezek a blogra aztán majd meglátjuk!Szóval a blogról,mint ahogy a neve is mutatja lényegében ez egy "kikötő" a kedvenc shipeim részére szóval nagy részben fanfictionök és fangirl rohamok lesznek itt,meg esetenként egy-egy kritika vagy sima blog ha éppen más nem jut az eszembe 😂.Hát....mi van még? (Mondjuk egy ship lista drága szivem!)Tényleg! Ja a figyelmeztetést köszönöm Norinak aki a Deadpool óta velem van és szól ha hülyeséget csinálok vagy csak beleszól az életembe.(Cső shiperkék!) Ez nem is rossz megszólítás! Kösz hugi! (Tudod kit hugiz te pszichopata!) Nem vagyok pszichopata csak zseniális szociopat....Ja várjál az nem én vagyok. Akkor egy halálos medence! Ja az sem csak együtt érzek vele.(Miért is?) Mert gondolom őt is idegesíti a hang a fejében!(Na elmész te a _____) Na szóval akkor a lista!
-Star Wars:
  -Stormpilot
  -Reylo (de az ritkán (Mert gay 4ever!) Pofádat be!)
-Sherlock
  -Johnlock
  -Mystrade
  -Canbrella (Mert az őrület határtalan.)(Mondtam valamit!)
-Titokfölde (már ha olvasta valaki)
  -Tanu x Warren
  -Vanessa x Warren 
  -(És Tanu x Warren x Vanessa 😖) (Neeeeeemmmm! Olyat nem játszunk! Nem! Semmi édes hármas megértetted?)(Lehet....)
  -Kendra x Bracken
-Marvel
  -Stony
  -Spideypool (Ha már sorstárs (Ha már befogod!)😁)
  -Thorki (Lokiiiiiiiiii 😍😍😍😍)(Igen ebben egyet értünk 😍😍😍)
  -Nat x Bucky (Mer nem tudod a shipnevüket azé!)(mIm)
  -Sam x Bucky (És...........)(NEM!)(Jó csak kérdeztem!Jesus...)
-Ami csak úgy van (Vagyis lusta voltál külön pontot csinálni az univerzumnak.)(_______)
  -Wolfstar
  -Billdip
  -Klaine
  -Solangelo
  -És asszem ennyi. Ja.... Ennyi!
Na szerintem ez így elég is lesz elsőre szóval további szép napot/reggelt/estét mindenkinek,én Shipper voltam! (Én meg Nori!) Sziasztok!

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Kis költemény!

Sziasztok Shipperkék! ( Hé ne lopd a szövegem! )(A fejemben vagy szóval a te szöveged az enyém is!)( Hogy az a ______ ) Na ma egy stormpilot verset hoztam nektek amit Mese csodás írása inspirált  ,tessék elolvasni!( Egy szó mint száz jöjjön egy emberiség elleni bűntett! )(Na te kis________)                                                         T e Sz emem ha megpillantja azokat a szemeket E gy pillantásodért elepedek R eményt adsz hogy boldog lehetek a jövőben E gy jövőben ahol együtt vagyunk mi ketten T e szebb vagy minden álmomnál L áthatatlanul is láttál E gy érintésedtől kiugrik a szívem K ezed ha fogom úgy érzem minden rendben P ont ezért O ! És még mennyi mindenért E lmondanám hogy.... Véleményeteket,ötleteiteket kommentbe várom. További szép napot/reggelt/estét,én Shiper voltam!( Én meg Nori! ) Sziasztok!

Van-é itt még valaki?

Sziasztok Shipperkék! ( Hali. )   Van itt még valaki? ( Mintha amúgy lett volna bárki is... ) (Muszáj mindig ilyen gonosznak lenned?) ( Igen. ) (Akkor...Áh mindegy! Most nem rólad van szó.) ( De miért????? ) (Hogy legyen mit kérdezned azé!!!! És most pofa be!) ( ..... ) (Igen pont így.) Na most hogy VALAKI sziveskedet végre befogni rátérhetek az igazi mondandómra. Na szóval...Nagyon sajnálom hogy csak úgy eltűntem tudjátok a sulikezdés nem játék ( Főleg ha valaki olyan hülye hogy... ) (Shhhhhh! Eddig olyan jó csönd volt ne rontsd el. És különben is ez magánügy...) ( Jó, jó... ) (Hmm... Ez gyanús. ) ( Micsoda? ) (Túl könnyen befogtad... Na jolvan, ajándék lónak ugyebár...) A lényeg még élek és kezdek kilábalni az írói válságból, ( Khm És bele mászni a nem tudom kibe vagyok szerelmes válságba. Khm) (Mondtál valamit?) ( Á semmi, semmi. ) (Akkor jó.) szóval rengeteg minden közeledik felétek, rengeteg ötletem van amit megszeretnék valósítani és remélem hogy mind tetszeni fog nektek! Szóval